Friday, September 30, 2011

فصل ششم


خب باید بگم که روزهای انتشار دکستر در این فصل منطبق شده با تراکم کاری من و احتمالاً باید کار ترجمه‌ها رو تا آخر هفته‌ها به تاخیر بندازم. ولی در هر حال سعی خواهم کرد که در صورت امکان ترجمه رو با کیفیت بهتری انجام بدم. ضمن اینکه ممکنه برای دو هفته‌ای در خدمت دوستان نباشم.
در هر حال فصل جدید ظاهراً با مجموعه جدیدی از عوامل داستانی شروع می‌شه و حداقل در شروعش نشانی از موضوعات نیمه رها شده فصل قبلی به چشم نمی‌خوره.
زیرنویس نسخه پیش‌انتشار یافته دکستر رو از آدرس زیر دریافت کنید

Dexter S06 E01


زيرنويس هماهنگ با نسخه
Dexter.S06E01.HDTV.XviD-ASAP.[VTV]

13 comments:

shahin said...

مرسی از زحماتت

محمّد said...

سلام نوید جان
خوشحالم دوباره این سریال رو میتونم با ترجمه خودت ببینم
امیدوارم که در کارت هم موفق باشی

پ.ن. راستی چرا وبلاگ ف ی ل ی شده؟ راهی برای درست شدنش نیست؟

عماد said...

سلام خدمت آقا نوید عزیز
راستش دلم خیلی برای وبلاگ شما و همچنین زیر نویس قشنگ تون تنگ شده بود خیلی لحظه شماری می کردم که زودتر دکستر شروع بشه حقیقتش اصلا دکستر با زیر نویس
NAVBAS
به من مزه میده انگار این سریال به نام شما هست
از زحمات ات سپاسگذارم عزیزم ، خیلی دوست ات دارم موفق باشی

farhad said...

navbas jan yedooneyi . serial male khodete . aslan rah nadare ba zirnevise yeki dg bebinim :D

NavBas said...

از لطف همه دوستان سپاسگذارم
مشکل فیلتر مربوطه میشه به کل وبلاگهای بلاگ اسپات و فقط مربوط به این وبلاگ نیست

Ramin said...

سلام نوید جان .
خیلی ممنونم که دوباره ترجمه این فصل رو شروع کردی . با اینکه میدونم کلی کار داری و مشغله و دردسر
ولی روح بلند و شهید پروری که داری باعث شد دکستر رو فراموش نکنی و مهر زیرنویس با نام تو همیشه بر روی سریال دکستر بدرخشه.
آقا واقعا ممنون
دونات و پیتزا و هر چی دیگه هم خواستی با من
برو خیالت راحت

Anonymous said...

ممنون خیلی لطف کردین

مهرزاد said...
This comment has been removed by the author.
مهرزاد said...

شدیدا خسته نباشی . عملا میشه گفت هیچ کدوم از زیرنویس های همزمان با زیرنویست اینقدر خوب و کامل و با توضیح نیست .

باز هم ممنون .

//

akam said...

Dash navid kojay dada , chera nazashty ghadima injori nabodi :(

NavBas said...

akam عزیز
واقعاً از لحاظ وقت در مضیقه هستم

akam said...

navbas jan to ham midoni ma nesbat be u vafadrim to ham be fekere ma nisty bavar namikoni ama bekhoda ta to zir navis nazary man negah namikonam :D

نسرین said...

سلام نوید جان
من دکستر رو فقط با زیرنویس شما میبینم.امیدوارم بتونی مثل قبل سریع آماده کنی چون تا آخر هفته منتظر موندن واقعا سخته
خسته نباشید میگم بهت واسه کار عالیت