Monday, December 13, 2010

دکستر، فصل پنجم، اپیزود دوازدهم


و بدین ترتیب فصل پنجم دکستر هم به پایان رسید
در مورد این اپیزود صحبت ها رو به کامنت‌ها می‌سپریم
خوشحال می‌شم اگه نظرات دوستان رو در مورد این فصل بدونم
برای دانلود زیرنویس‌ها از آدرس‌های زیر استفاده کنید


Dexter.S05E12.PROPER.720p.HDTV.x264-CTU


Dexter.S05E12.HDTV.XviD-FQM



4shared




همچنین دوستانی که مایل هستن تمام زیرنویس‌های این فصل رو با هم دانلود کنن از این آدرس زیر استفاده کنن
شامل زیرنویس‌های نسخه‌های HD و 720p


Dexter.S05-all Episodes


All Episodes in 1 file - 4shared

37 comments:

ramin said...

vaghean damet garm . vaghean

Soheilsh said...

khaste nabashy baradar....

Death Angel said...

سلام به نوید عزیز
خیلی زحمت کشیدی واقعا
نمیدونم چطور ازت تشکر کنم . واقعا کار ارزشمندی کردی . دکستر با ترجمه های تو واقعا دیدنی تر میشه .
خیلی خیلی ممنونم
برات آرزوی موفقیت میکنم
شاد باشی همیشه

Anonymous said...

salam.
agha vaghan dastet dard nakone , tarjomehat harf nadasht .
kash serialaie dige ham tarjome mikardi !!!!!
bazam tashakor.

شهاب said...

دلمون تنگ میشه

Anonymous said...

thanks a lot
wait for u till the season sixth
good luck
miss u

محمّد said...

سلام نوید جان
ممنون بابت زحمتی که این مدت کشیدی و واقعا کارت هم عالی بود
این فصل هم تمام شد، امیدوارم بازم بتونیم در کمتر از یک سال دیگه دکستر رو با زیرنویس های خوبت ببینیم
حتما این اپیزود رو دیدم نظرمو در مورد کل فصل مینویسم:)

NavBas said...

سلام بر همه دوستان
فصل پنجم هم به انتها رسید
به عنوان یک سریال فصل بدی نبود
ولی بعنوان یک فصل از دکستر... من انتظار داشتم که نویسنده‌ها جسارت بیشتری از خودشون نشون بدن.
وقتی که دبرا در اونطرف پرده خونین قرار گرفت و جرات کنار زدن پرده رو پیدا نکرد... من فکر می‌کنم این شرح حال نویسنده‌های داستان بود
امیدوارم فصل بعدی بهتر باشه
کلاید فلیپس باید به دکستر برگرده

NavBas said...

در ضمن از نظر لطف همه دوستان سپاسگذارم. شاید چیزهایی دیگه‌ای رو توی برنامه ترجمه قرار بدم که در اینصورت حتماً از همینجا اطلاع رسانی می‌کنم

Mehrdad said...

دوست عزیزم
از اینکه در طول چند ماه گذشته هر هفته یک روز از وقتت رو اختصاص دادی تا ما از هنرت در ترجمه لذت ببریم واقعا ازت ممنونم
امیدوارم بازهم شاهد کارهای فوق العاده ات باشیم

25th Hour said...

سلام.
درباره پرده در آخر فیلم...بعد از پایان تکان دهنده و بقول شما جسارت بی اندازه نویسنده ها در پایان فصل قبل، درسته انتظار بیشتری داشتیم.
از این منظر و با این پایان این فصل، من فصل پنجم رو در کنار و همسطح فصل سوم میدونم.
قدرت فصل اول و دوم رو نداشت و پایان پر قدرت فصل چهارم رو نداشت.
از نظر لحظات پر تعلیق-این که بالاخره هویت سوپر قهرمان ما آشکار میشه یا نه- این فصل چیزی فوق العاده بود...پیشرفتی در شخصیت دکستر بوجود اومد - کسی رو دیدیم که از تاریکترین ابعاد شخصیتی دکستر با خبر بوده، اونو هیولا نمیدونسته ،با اون همذات پنداری کرده و عجیب تر اینکه الان در قید حیاته!
اما
معتقدم اون پرده بالاخره در فصل ششم کنار خواهد رفت...

محمّد said...

خب بعد از دیدن قسمت آخر این فصل، باید بگم که با توجه به فصل قبل اونجا که دبرا رسید انتظار داشتم که پرده رو بزنه کنار، ولی به جاش تو این فصل دوتا غافلگیری برام بوجود اومد، یکی همین قسمت بود که دبرا گذاشت دکستر و لومن برن و یکی دیگه اینکه لومن نموند و تصوری که از فصل بعد داشتم درست از آب در نیومد!
با توجه به جملات آخر دکستر تو این فصل یه جورایی به نظر میرسید که میخوان تو 6 فصل تمومش کنن
البته به نظرم اگه یه تحولی تو داستان اتفاق نیوفته کاملا قابل پیش بینی میتونه باشه پایان دکستر !؟

NavBas said...

سلام بر دوست عزیز 25th
منم معتقدم که انتقاداتی بر این فصل دکستر وجود داره.
شاید فصل چهارم توقع ما رو خیلی بالا برده باشه.
ولی خلاءهایی توی داستان این فصل وجود داشت و به نظر من نویسنده‌ها هم به اندازه کافی جسارت به خرج ندادن. بسیاری از مشکلات با ساده‌ترین روش و تقریباً به خودی خود حل شد و جای یه شوک پایانی در این فصل خالی بود
در اولین فرصت توی imdb یه نقد در این مورد می‌نویسم
به امید اینکه تولید کننده‌های سریال اونو بخونن

Anonymous said...

درود بر تو و سرعت عملت
زندگی کردم با ترجمه هات
و دیگر اینکه بنظرم این فصل دکستر فوق العاده بود برخلاف دوستان دیگر که اونو خوب ارزیابی نکردن
در هر حال بنظر می رسه که با این پایان و بخصوص مونولوگ های آخر دکستر قصد داشتن تغییر تو شخصیت دکستر رو شروع کنند
هیچ می دونستید که تا بحال دونفر به تقلید از دکستر و پس از دیدن این سریال دست به آدم کشی زده اند؟
بنظرم این خیلی مسولیت نویسنده ها رو سنگین تر کرده و قصد داشتن و دارن که آروم آروم خصوصیات انسانی دکستر رو زنده کنند
باز هم تشکر از ترجمه خوبت دوست عزیز

Unknown said...

با نظرات دوستان موافقم ولی یک چیز دکستر آدمو مجذوب خودش میکنه که غیر قابل پیش بینیه و این عنصر رو تو نظرات مختلفی که طرفداران این سریال از سریال انتظار داشتن میشه دید
و فکر کنم اون جسارتی که عزیزان اشاره کردن رو تو فصل 6 ببینیم
نوید جان فقط تشکر از دستمون بر میاد ممنونم

Anonymous said...

vaghean az tamame zahamatet mamnoon dose aziz
vaghean zir nevisaye zibayi az shoma didam to in chand fasle dexter

rajebe in Season begam ke aslan khosham nayomad
aslan ke na vali ta hododi
chon khieli be nazaram kilisheyi shode bod
yejorayi mese Serialaye be dard nakhore irani !
Dexter faslaye gozashte khieli ghavi tar bod !
albate be nazare man in chand ghesmate akhar in balaro sare in Fasl az dexter ovord !
be nazaram mishod behtar az ina tamom beshe ya behtar az chand ghesmate payani o be akhar beresonan

vali baz ham mamnoon az zirnevise zibaye shoma

فرهاد said...

اول خسته نباشید به نویده عزیز که قسمت نشد بعد از هر قسمت ازش تشکر کنم
در مورده این فصل مثل لیانکه همه هم عقیده ایم که فصل 4 توقع همه رو برده بالا
ولی با همه ی این تفاسیر دکستر همچنان برای من بهترین سریالیه که توی تمام زندگیم دیدم
و یکی از دوستان میگفت پرده توی فصل 6 از چهره دکستر کنار زده میشه ولی مطمئنم دکستر همچنان با مسافر تاریکی اش تا آخر عمرش مثل هری زندگی خواهد کرد

علیرضا said...

سلام به نوید عزیز
خسته نباشی
به نظر من افتضاح تموم شد
شاید هم چون عادت کرده بودیم تئی هر فصل یکی بمیره این پایان برامون کسل کننده بود
به هر حال دکستر همیشه دکستره!

امیر said...

جناب نوید سلام . خدا قوت ...
من فکر می کنم توی اون صحنه ( پرده و دبرا ) با توجه به دیالوگ های گفته شده ، خود دبرا هم شد همدست شماره 13 و دوست پسرش . همونجوری که می تونست دستگیرشون کنه و نکرد ... تلافی همه اتفاقایی که سر خودس افتاده بود رو سر جوردن خالی کرد و با قاتلش همدردی کرد ... و البته زیرکی نویسنده ها بود برای ادامه کار سریال .

امیر said...

در ضمن فصل 6 می تونه با قواصی شروع بشه و لپتاپی که دکستر انداخت توی آب

NavBas said...

بله دوستان. منم موافقم که سوژه‌ها و داستان‌های بسته نشده‌ای برای ادامه ماجرا وجود داره. و فکر می‌کنم که نویسنده‌ها بخاطر اینکه نمی‌دونستنن که آیا سریال ادامه پیدا می‌کنه یا نه توی انتخابی دشوار برای پایان داستان قرار داشتن.
یکی از تفاوتهای دکستر با سریال‌های دیگه اینه که نه تنها حس هیجان بلکه احساسات عاطفی ببینده رو در طول داستان متحول می‌کنه(به قولی سوار قطار هوایی می‌کنه). این وجه تمایز دکستر از سریا‌ل‌های رومانتیک و یا اکشنه. نظر من اینه که نویسندگان در این فصل تا حدودی از این قوانین نانوشته تخطی کردن. امیدوارم که نویسندگان فصل شش رو با شجاعت و بدون توجه به اینکه فصل بعدی در کار خواهد بود یا خیر بنویسن

Emad said...

سلام
با تشکر از نوید عزیز که 12 هفته با ترجمه های روان و عالیشون دکستر رو به خونه های ما آوردن
در مورد پایان سریال از تمام فصلهای دکستر این فصل از همه ضعیف تر بود و کاملا جای خالی کلاید فلیپس احساس میشد یک جورایی آخرش رو آب بستن مثلا کویین می دونست که لیدی داره درباره دکستر تحقیق می کنه پس مغز انیشتن نمی خواست که بفهمه که قتل لیدی کار دکستر یوده ولی دیدیم آخرش کویین و دکستر طوری با هم خوش وبش می کنن که این اصلا با کاراکتر کویین جور در نمی اید حالا بماند که قتل ریتا هم در هاله ای ابهام موند در کل اگر می خوان این طوری سریال درست کنن بهتره که فصل بعدی رو کنسل کنن تا دکستر در اوج تموم بشه نه در افول

Anonymous said...

به نظر من این فصل دکستر باید خیلی خیلی بهتر تموم می شد این کاملا بدیهیه که دکستر این فصل سوژه جالبی داشت برای اینکه از همه فصل ها بهتر باشه اما یک پایان نه چندان خوب همه چی رو تحت تاثیر قرار داد.من الان یک سئوال دارم کسی می تونه به من بگه که الان از دیدگاه لاگوئرتا و تیمش قاتل لیدی کیه؟بعد از تبرئه شدن کویین این قتل به گردن کی افتاد؟؟؟من رفتن لومن رو اصلا درک نکردم چه معنی داره که لومن اول درون دکستر رو بپذیره بعد که کارش تموم شد درون تاریک دکستر رو قابل تحمل ندونه و بذاره بره؟این یعنی کاملا دکستر رو بازیچه قرار داده و از نظر من این تصمیم کاملا عجولانه ای برای نویسندگان بوده و اینکه صرفا می خواستن از جولی استایلز به عنوان بازیگر ویژه مهمان استفاده کنن.و خواستن به قولی اپیزود آخر ماست مالی کنن و این از شان دکستر بدوره!من به عنوان بیننده عاشق دکستر به این فصل که واقعا می تونس یک شاهکار باشه نمره متوسط رو پایین میدم مثل 8 از 10.مهدی

Anonymous said...

ba dooste balayi kamelan movafegham.
maro begoo ke too in season kolli omid dashtim in dexter akhare season lo bere o ghazie lo raftn o ina ro too season e badi bebinim..vali heyf..

Anonymous said...

tick tick tick dexter..thats the sound of your series running out!

NavBas said...

همونطور که دوستان می‌گن چندین خلاء داستان در این فصل دکستر وجود داره و به نظر من توقعات اغلب ببنندگان رو که فصل چهار رو با اونهمه هیجان تعقیب کرده بودن برآورده نکرده.
شاید بهتر بود که در مورد ادامه یا عدم ادامه سریال قبلاً تصمیم قطعی می‌گرفتن تا نویسنده‌ها با یه همچین پایان مبهمی مواجه نشن

soheilsh said...

به نظر من اصلا و به هیچ عنوان فصل 4 به پای فصل5 نمی رسید ... فصل 5 بهترین فصل دکستر بود ، تا قسمت 5 -6 فصل 4 ادم از دیدن دکستر خسته میشد ... یه مدت اصلا بیخال فصل جهار شده بودم و اخر به زور دیدمش ...اما فصل 5 با حذف ریتا (واقعا رو اعصاب بود) و اضافه شدن لومن و جردن چیس سریال دکستر جان تازه ای گرفت

محمّد said...

سلام نوید جان
بی دکستی چه میکنی؟ :دی
بعد چند وقت اومدم یه سر بزنم به وبلاگت ببینم خبر جدید چیزی نشده ( مثلا ترجمه جدید! )
یه نگاه به نظرات انداختم، واقعا جالب بود که در مورد یه فصل سریال چقدر نظرات میتونه متفاوت باشه!

NavBas said...

محمد عزیز، احتمالاً ترجمه چند فیلم مستند رو در دستور کار قرار بدم، هرچند یه مقدار کارهای عقب افتاده دارم که باید انجامشون بدم
بله در مورد این فصل دکستر نظرات بسیار ضد و نقیض بود. امیدوارم که تیم نویسندگان قبلی به دکستر برگردن و فصل ششم فصل خوبی باشه

Anonymous said...

خبری جالب دکستر زنشو طلاق داد !!!!

Anonymous said...

من با نظر بچه ها تا حدودی موافقم
به نظرم از لومن بعده ها بیشتر میشنویم
در کل این فصل متوسط بود ولی کاملا دوست داشتنی به کاره خودش پایان داد
فکر کنم فصل 4 توقعمون رو برده بود بالا
دکستر هیچ وقت نباید لو بره چون یه قهرمان که طی 5 فصل درست شده به سادگی از بین میره
(شاهین)

Anonymous said...

دوست عزیز چند تا خواهش ازت داشتم
فصل 1-3 رو هم قرار بده تو سایتت ما باید تو هر سایت یه تیکشو پیدا کنیم که خیلی سخته
من فصل 2 رو کامل پیدا کردم فقط مشکلم با فصل اوله که نصفه قسمتاش نیست چند تاشم که
sub
هست و من باهاش مشکل دارم اگه میشه
srt
بذار
ممنون از زحماتت

Hesam said...

نوید جان چی شد زیرنویس ها ؟
میذاری یا خودم یه کاریش بکنم ؟
منظورم زیرنویس های فصل 1 و 3 هست

NavBas said...

متاسفانه فصل یک از اپیزود 6 الی 12 و فصل سوم رو من ترجمه نکردم و زیرنویس‌های اونا رو به فرمت srt در اختیار ندارم.تمام زیرنویس‌هایی که من ترجمه کردم از طریق سایت subscene در اختیار هست.

Unknown said...

dear Navid, thanks a lot for the great job you've done in 5th season.
hats off to you :)

Anonymous said...

فصل ششم شروع شده هاااااااا

Anonymous said...

kheili khoshhal mishim in fasl jadid ham ba zirnevisaye shoma bebinim.
age albate lotf konid .