Sunday, September 26, 2010

آغاز فصل پنجم دکستر


صبح امروز به وقت تهران اولین اپیزود از فصل پنجم سریال دکستر از شبکه شوتایم پخش خواهد شد و مطمئناً به فاصله کمی نسخه‌های اینترنتی آن نیزدر دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
بسیاری از هواداران این مجموعه از جمله در داخل ایران متنظر آغاز این فصل و ادامه داستان جنجالی دکستر هستند. شخصاً امیدوارم که این فصل هم به کیفیت فصول گذشته باشه. اگرچه توقع هواداران از این مجموعه بالا رفته و همزمان تیم تولید آن دستخوش تغییراتی شده است. بهرحال با در دسترس قرار گرفتن اولین اپیزود کار ترجمه اونو شروع میکنم. امیدوارم بتونم مثل فصل ترجمه‌ها رو در اختیار دوستان علاقمند به دکستر قرار بدم
در ضمن از اظهار لطف همه دوستان از طریق کامنت‌های سایت، ایمیل‌ و پیام‌های مسنجر تشکر میکنم و اونها مایه دلگرمی می‌دونم.

15 comments:

Hamid said...

سلام دوست عزيزم

تيتر مطلب رو اصلاح بفرمائيد به
آغاز فصل پنجم

بي صبرانه منتظر كار زيباتون هستيم ، مثل گذشته
موفق و مويد باشيد
با احترام حميد

Anonymous said...

tanQ indeed

Mehrdad said...

سلام دوست من
از فصل پیش زیرنویس های زیبا و بی نظیرت رو برای دکستر استفاده کردم
باور کن امروز روز فوق العاده ای برای من شد
چون هم دکستر برگشت و هم در کنارش شما برگشتید
امیدوارم مثل فصل پیش این فصل هم شاهد هنرت باشیم

shakur said...

merc.

Unknown said...

Thanks a lot dear Nav. appreciate it, keep it up bro.

Anonymous said...

سلام و خسته نباشید
منتظر زیرنویس خوب شماهستیم

Unknown said...

Hey Nav, can you tell us an ETA, I'm dying to watch the new ep. :>

NavBas said...

مهرداد ، زاگرس و بقیه دوستان
متشکرم از لطف همگی
270/780
با حداکثر سرعتی که بتونم ترجمه می‌کنه

Anonymous said...

من فصل آخر رو با زیرنویس شما دیدم.خیلی عالی بود.
منتظر ترجمه زیبای شما هستیم
موفق باشید

kamran said...

U R the best man

Anonymous said...

TaT00
درود به دوست عزیز ، من از چند سال پیش که با دکستر آشنا شدم همواره نام دکـــستر با
Navbas
برای من زنده بوده و هست

من یکی از همکارهاتونم توی این همین زمینه و همواره ترجیح دادم که این سریال رو با زیر نویس شما ببینم
چون میدونم که با عشق این کار رو میکنی
موفق باشی

Anonymous said...

خسته نباشی

Death Angel said...

واقعا دستت درد نکنه . بی صبرانه منتظر ترجمه های عالی ت هستیم

REVOLUTION said...

نوید عزیز منتظر زیرنویسهای خوبت هستیم
به قول یکی از دوستان مترجم، هیچکس غیر از خودت نباید طرف دکستر بره ...

Unknown said...

سلام .
آقای مهندس مثل همیشه فقط و فقط زیرنویس های شما برای دیدن سریال دکستر مناسبه.
منتظر هستیم.