Friday, October 28, 2011

دکستر، فصل شش، اپیزود سوم و چهارم


خب هنوز شرایط به حالت نرمال برنگشته و وقت و دسترسی محدودی به اینترنت دارم
اما به هر حال سعی کردم ترجمه این دو اپیزود رو هم انجام بدم
امیدوارم که مد نظر دوستان قرار بگیره.
اما می‌شه گفت این فصل از دکستر چالش‌هایی رو مطرح می‌کنه که مورد توجه بسیاری از افراد در این روزهاست.
چهره دوگانه مذهب و سئوالاتی که هرگز پاسخ قطعی نخواهند یافت. و ارجاعت مکرر به بخش‌های جنجالی از مسیحیت که در سایر ادیان ابراهیمی نیز مصداق دارد.
امیدوارم که از ترجمه‌ها خوشتون بیاد:




4 comments:

عماد said...

با سلام خدمت آقا نوید عزیز
بابت ترجمه خوب و روان شما کمال سپاسگذاری رو دارم و منتظر ترجمه قسمت های دیگه بدست توانا شما هستم
امید وارم موفق باشی

Anonymous said...

سلام .
این فصل اگه همینطوری پیش بره من قش میکنم به خدا
خیلی خوبه این فصل .
خیلی حال میده

رامین مومنی said...

سلام . نوید جان خسته نباشی و سلامت باشی !!!
آقا الان میخوام قسمت 3 و 4 رو با هم نگاه کنم .
جاتون خالی چند تیکه پیتزا هم کنار دستمه . بعدشم چایی .
واییییی
ببینم این فصل داستان به کجا میکشه .
واقع عالیه این فصل . من که خیلی راضیم . اول از ترجمه بعد از سریال .
خسته هم نباشی

Dexter said...

قسمت چهارم عالی بود.
عجف قسمتی بود